Eesmärk: Selgitada välja noorte kehalist aktiivsust, ning saada aimu kas kehaline aktiivsus noorte seas on väike või mitte, ning kas oleks vaja rohkem pöörata tähelepanu noortele seoses sellega kas nad on piisavalt aktiivsed, ning suunata neid rohkem trennidele.
Valim: Õpilased
Läbiviijad: Anabel Karu
Ajakava:
- 12.veebruar- projekti teema, eesmärk, valim fikseeritud, projekti leht loodud ja avalikustatud
- 12.märts- küsitlus valmis
- 9.aprill- küsitluse lõpp
- 23.aprill- küsitluse tulemuste analüüs
- 7.mai- projekti lõpp
Küsitlus
Tulemuste analüüs
Küsitlusele sain 67 vastust. Vastajatest oli peaaegu võrdne poiste ja tüdrukute arv. Sellest saab järeldada, et küsimus oli edukas ja selle põhjal saab teha järeldusi.
Vastajate jaotus klassiti
Vastanud õpilastest 65 olid 7-9 klassi õpilased. Mis moodustas peaaegu kõik vastanute arvust.
Trenniga tegelevad õpilased.
Vastanutest 53 õpilast tegeleb trenniga mis on hea, et nii paljud on aktiivsed. Ja sellest saab järeldad, et suht paljud nopored siiski tegelevad trenniga.
Trenniga tegelevad õpilased käivad vastuste põhjal trennis 1-2 korda nädalas.
Vastajates paljud tegelevad sõudmise, tantsimise, pallimängudega nagu (jalgpalli, võrkpalli, korvpalli, tennise ja sulgpalliga) ja võistluskunstidega. Paljud käivad ka jõusaalis.
Aktiivsus kehalise kasvatuse tundides
37 vastanutest nõoustusid, et kehalise kasvatuse tundides saab piisavalt aktiivne olla.
Põhjuseks mis osad vastasid, et ei saa aktiivne olla on näiteks: liiga lihtsad kehalise tunnid, tund on igav, tund kestab liiga kaua ja igavad harjutused.
Trenniga mitte tegelevad õpilased
Paljud on varem tegelenud kuid põhjuseks miks enam ei tegele on vastatud: pole aega, ei viitsita , trennid liiga kallid, ning pole leitud sobivat trenni.
Kokkuvõte ja järeldus
Vastanute hulk on päris hea tänu sellele sai palju analüüsida. Projekti eesmärk sai täidetud, ning järeldus on, et enamus vastanutest siiski tegelevad trenniga ja saavad kehalise kasvatuse tundides aktiivsed olla. Paljud noored siiski tegelevad trenniga ja pole muret sellega, et pole piisavalt aktiivsed. Trenne millega tegelatakse on päris palju. Küsimuste põhjal võiks teha ettepaneku näiteks linnavalitsusele, et trennide hinnad madalamad oleks, kehalise kasvatuse õpetajale, et rohkem tegevust tunnis.
Aktiivsuse väljaselgitamine ei ole probleem ega eesmärk.
VastaKustutaSamad probleemid eesmärgiga.
VastaKustutaKüsitlus väga hea.
VastaKustutaAnalüüs?
VastaKustutaAnalüüsis on enamasti vaid diagrammidelt arvude kirjalik vormistus, vähe analüüsi, järeldusi, põhjendusi.
VastaKustutaEttepanekud tee konkreetsemaks, praegune "rohkem tegevust tunnis" jääb segaseks.